گروه صنعتی بهرام شبستری

چرا گروه صنعتی شبستری؟

به نظر میرسد در دنیای امروز هتل ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، تالارها، فست فودها، کیترینگ ها و سایر مجموعه های غذایی عضو ثابت و جدایی ناپذیر زندگی مردم جهان شده اند.
لزوم وجود مجموعه های غذایی در زندگی روزمره جوامع مدرن امری بدیهی است و لزوم تحقق شعار”غذای سالم جامعه سالم” که نمود ویژه توجه به کیفیت و سلامت مواد غذایی است اهمیت این مجموعه های غذایی و صنایع وابسته به آن ها را دو چندان می کند. از سوی دیگر، پشت پرده راه اندازی مجموعه های غذایی به لحاظ اصول اختصاصی سرمایه گذاری تولید، شامل مباحثی چون محوریت مجموعه غذایی موردنظر (concept) ارائه شد، تدوین برنامه اقتصادی کوتاه مدت، بلند مدت، میان مدت، برنامه ریزی طرح و توسعه پایدار اصول جامع برآورد هزینه، اصول جامع برآورد هزینه، اصول مدیریت هزینه و منابع انسانی و مباحث مختلف دیگری می شود که راه اندازی و نگهداری مجموعه های غذایی را تبدیل به صنعتی کاملأ مدرن و تخصصی می کند.

این اصول اقتصادی شرط بقای یک مجموعه غذایی به لحاظ اقتصادی است. در کنار تمامی این مباحث که بخش کوچکی از مباحث تخصصی راه اندازی یک مجموعه غذایی است. اهمیت آشپزخانه به عنوان قلب تپنده یک مجموعه غذایی به کسی پوشیده نیست.
در مجموعه های غذایی دنیای مدرن آشپزخانه از تعریف سنتی و عمومأ خانگی خود فاصله گرفته و تبدیل به مکانی می شود که مهم ترین و تعیین کننده ترین بخش یک مجموعه غذایی است.
در این تعریف آشپزخانه نیروی محرکه یک مجموعه غذایی است که قسمت اعظم گردش کار کلی مجموعه در آن صورت می گیرد و تمامی قسمت¬های دیگر نسبت به آن ضمائم وابسته به حساب می آیند: به این دلیل است که آشپزخانه یک مجموعه غذایی محلی رقابت با سایر رقبا و محل ایجاد تفاوت است.
از طرف دیگر آشپزخانه تعیین کننده ترین بخش از نظر زیر بنای اقتصادی مجموعه می باشد چون ۹۰% سرمایه، هزینه و سود به طور مستقیم از این قسمت کنترل شده و سنگ بنای برنامه ریزی مجموعه پایه ریزی می گردد.
به طورخلاصه وجود مباحث وتجربی به همراه اصول و قوانین استاندارد روز دنیا به همراه خلاقیت در کنار توجه به مباحث اقتصادی وسرمایه گذاری، صنعت مواد غذایی را در زمره صنایع روبه رشد و تخصصی دنیای مدرن قرار داده و طراحی چنین محیطی نیازمند تخصص، خلاقیت و تجربه است.

 

گروه صنعتی شبستری دراین زمینه بهترین مشاور شماست چون:

۱. گروه صنعتی شبستری از سال ۱۳۳۷ شروع به کار کرد و بیش از ۵۸ سال متوالی است که در کنار مصرف کنندگان و مشتریان گرامی توانسته پاسخی شایسته به اعتماد با ارزشی آنان بدهد و در طی این سال های طولانی همگام با تکنولوژی روز دنیا پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان و همراهان عزیز باشد. این بدین معناست که تجربه حاصل از ۵۸ سال فعالیت صنعتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
۲. حضور فعال چند ده ساله گروه صنعتی شبستری در بازارهای بین المللی باعث شده پیشرفت خبرمهمی از اهداف اصلی ما باشد. این بدین معناست که مجموعه ای وسیع و متنوع از بهترین برندها و تجهیزات به همراه تکنولوژی روز دنیا در اختیار شماست تا اهداف و ایده های شما به بهترین شکل ممکن تحقق یابند.
۳. امروزه تنوع محصولات بخش مهمی از فرایند طراحی، انتخاب و در نتیجه خرید می باشد. در زمینه تجهیزات آشپزخانه-های صنعتی مدرن توجه به این نکته به عنوان یکی از ارکان اساسی همواره سرلوحه سیاست های کاری مجموعه شبستری بوده و خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم با تنوع حد و حصر خود پاسخگوی نیازهای مصرف کننده گرامی در زمینه طراحی و اجرای انواع آشپزخانه های صنعتی، فست فود، کافی شاپ، هتل ها، بیمارستان ها و… می باشیم. این بدان معناست که با انتخاب مجموعه شبستری از کامل ترین و متنوع ترین رنج محصولات بهترین انتخاب خود را انجام داده اید.
۴. لزوم مقایسه محصولات درکنار تنوع و داشتن حق انتخاب های گوناگون موجب تکمیل روند ….می شود؛ در این راستا گروه صنعتی بهرام برای اولین بار در ایران اقدام به افتتاح بزرگ ترین و متنوع ترین نمایشگاه لوازم و تجهیزات آشپزخانه های مدرن صنعتی نمود، تا روند طراحی و انتخاب هرچه بهتر و کامل تر صورت گیرد. این بدین معناست که شما روند انتخاب و مقایسه تجهیزات مورد نیاز خود را در اولین بزرگترین و متنوع ترین نمایشگاه دائمی تجهیزات آشپزخانه ی مدرن صنعتی به انجام می رسانید.
۵. به دلیل استقرار دفتر مرکزی گروه صنعتی شبستری با قدمتی ۵۸ ساله در بازار تهران به منظور تسهیل دسترسی مصرف کنندگان گرامی نمایشگاه و فروشگاه مرکزی گروه صنعتی شبستری نیز واقع در بازار تهران همه روزه پذیرای شما عزیزان می باشد.
۶. وجود دپارتمان های تخصصی مختلف در گروه صنعتی شبستری اعم از بخش فروش، طراحی، تولید، واردات کنترل کیفیت، حمل ونقل، انبارداری، نصب، تعمیرات، آموزش، راه اندازی وخدمات پس از فروش باعث شده تادر تک تک زمینه های کاری مربوط به پروژه از مشاوره و پشتیبانی تخصصی برای رسیدن به نتیجه مطلوب برخوردار شوید.
۷. بیش از ۵۸ سال تجربه به همراه حضور دربازارهای ملی و بین المللی باعث شده تا خلاقیت و نوآوری جزء وجود تمایز گروه صنعتی شبستری با سایر مجموعه های مشابه باشد. این بدین معناست که گروه صنعتی شبستری با دراختیار داشتن تمامی زیر ساخت های لوازم برای خلاقیت و نوآوری هیچ مرز و محدوده ای قائل نیست و دراین راستا آماده خدمت رسانی به شما مصرف کنندگان و همراهان گرامی است.

۸. توجه به کیفیت در کنار حفظ تنوع و نوآوری یکی دیگر از شاخصه های است که طی سال های طولانی مدیریت گروه صنعتی شبستری مورد توجه ویژه قرار داشته، این بدین معناست که درکنار تنوع بی حدوحصر محصولات و تجهیزات کیفیت محصولات ارائه شده از هر نظر مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی می باشد.
۹. فروش آغاز یک تعهد است، مانند همواره خودرا در قبال اعتماد و اطمینان متعهد می دانیم این بدین معناست که گروه صنعتی شبستری با اختیار داشتن کادری مجرب از تکنسین های دوره دیده در زمینه نصب، نگهداری، تعمیرات، آموزش و خدمات پس ازفروش پاسخگوی تمام نیازهای شما همراهان گرامی در زمینه های فوق می باشد.
۱۰. گروه صنعتی شبستری با در اختیار داشتن زیر ساخت هایی تولید براساس تکنولوژی روز دنیا و همچنین گردآوری تجهیزات مدرن از برندهای مطرح جهان همواره به ارائه نازلترین قیمت ها متعهد می باشد. این بدین معناست که ارائه قیمت های نازل و رقابتی جزء تعهدات گروه صنعتی شبستری می باشد.
۱۱. گروه صنعتی شبستری با در اختیار داشتن مشاورین وسرآشپزهای مجرب ،باتجربه و آموزش دیده تحت برند انحصاری را کار مشاور شما در زمینه تمام مباحث راه اندازی، تهیه منو، آموزش، مدیریت منابع انسانی، برنامه اقتصادی، برنامه تبلیغاتی و… جهت انواع مختلف رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فودها و انواع مراکز غذایی می باشد. این بدین معناست که در تمامی مراحل طراحی و تجهیز و نصب وآموزش لوازم و تجهیزات با مشاورین اختصاصی شما در زمینه های مختلف اعم از موارد ذکر شده درکنار شما خواهند بود از آن نیز درکنار شما خواهند ماند. خدمات ارائه شده توسط گروه مشاورین را کارتنها  دراعضای گروه صنعتی بهرام شبستری می باشد.
۱۲. برای دیدن خدمات قابل ارائه توسط گروه مشاورین را کار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

اسکرول به بالا